2015. március 1., vasárnap

Bertolt Brecht: Madarak télen az ablakban



Én vagyok a veréb.
Gyerekek, már a végét járom.
S az elmúlt évben, ugye, mindig szóltam:
Az ágyasban már megint a holló van.
Könyörüljetek a madáron!
Veréb, te kis elhagyott.
Gyere! Szórunk egy kis magot.
És köszönjük a munkát.

Én vagyok a harkály.
Gyerekek, már a végét járom.
És bizony kopácsolok, egész nyáron
a férgeket a fákból kapirgálom.
Könyörüljetek a madáron!
Harkály, te kis elhagyott.
Gyere! Adunk jó kukacot.
És köszönjük a munkát.

Én vagyok a rigó.
Gyerekek, már a végét járom.
Pedig én hajnalban itt énekeltem
egész nyáron át a virágoskertben.
Könyörüljetek a madáron!
Rigó, te kis elhagyott.
Gyere! Szórunk egy kis magot.
És köszönjük a munkát.


/Ford.: Fazekas László/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szeretettel köszöntök
Minden kedves böngészőt!





"Legjobb lenne hallgatni,
nem mozdulni,megállni,
nem érezni és nem látni?,
de akkor elfelejtenék embernek lenni!"
jazsoli5