2014. szeptember 12., péntek

Adorján András: Tavasz


Köszöntelek tarka napsugár
itt, szemben velem az ablakon
hozzál nekem sok kincses nótát
hisz ugy szeretem, ugy hallgatom.

Köszöntelek mosolygós tavasz
ugy-e felkeresel még engem
hisz még annyi sok szépet rejtek
bizakodó, szegény szivemben.

Köszöntelek sokszinű élet
bár még nem láttalak soha
de sokszor hallottam másoktól
Te vagy az Úr furcsa mosolya.

Köszöntelek jó édesapám
s Édesanyám téged is halkan
napsugár játszik ma mindenütt
s ima cseng értetek magamban.

Köszöntelek Téged is Majám
s a kezedet megsimogatom
tavasz van nézd, ezer napsugár
itt is, ott is, minden ablakon.

Köszöntelek remegve Uram
s bizó szivvel hozzád megtérek
szabad kérni ugy-e ilyenkor
legyen kicsit szebb már az élet.

Köszöntelek ujra napsugár
itt, szemben velem az ablakon
hozzál nekem sok kincses nótát
hogy csengjen-bongjon az ajkamon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szeretettel köszöntök
Minden kedves böngészőt!





"Legjobb lenne hallgatni,
nem mozdulni,megállni,
nem érezni és nem látni?,
de akkor elfelejtenék embernek lenni!"
jazsoli5