2014. október 29., szerda

Csürös Emilia: Három álom



Álmomban a patakparton
Virágok közt jártam,
Arany pelyhü libácskákra
Dalolva vigyáztam.
Megcsodáltam repültében
A fecskét, a gólyát
S újra tudtam dalolni egy
Régi, régi nótát.

Álmomban egy uj cserepes
Iskolába jártam,
Az udvarán gyerekekkel
Vigan fogócskáztam.
Megcsináltam a leckém is
Kék tintával szépen
S eltünődtem sokáig egy
Régi halvány képen.

Álmomban egy kis szobába
Könnyes szemmel értem,
S hogy beléptem, édesanyám
Nem sirt többé értem.
Letérdeltem, megcsókoltam
A ruhája szélét
S most is érzem homlokomon
Vigasztaló, áldó ajka
Édes remegését…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szeretettel köszöntök
Minden kedves böngészőt!





"Legjobb lenne hallgatni,
nem mozdulni,megállni,
nem érezni és nem látni?,
de akkor elfelejtenék embernek lenni!"
jazsoli5