2015. június 19., péntek

Donászy Magda: Anyák napja (virágos jelenet)


Kisfiú:

Nevet az ég tiszta kéken,
Május napja fenn az égen,
Csillog, ragyog, mint a láng,
Arany fényét önti ránk.

Kislány:

Öntse, öntse, öntse is csak!
Megérdemli ez a szép nap!
Ki nem tudná, hát most hallja:
Édesanyák napja van ma!

Együtt:

Kis virágok keljetek hát,
Gyorsan, gyorsan, sok a dolgunk,
Tömérdek a jó kívánság
Amit mi ma szertehordunk!

1.   virág:
Én indulok legkorábban,
Dehogy adom én alább!
Ki lenne ott legelsőnek,
Ha nem a kék szarkaláb?

2.   virág:

Akihez én elmegyek ma,
Elmondom ma szépen:
Mosolyogva keljen mindig,
Mint a Nap az égen!

3.   virág:
Köszöntőt mondok én is,
Ahová betérek,
Hadd örüljön édesanya,
Ha álmából ébred.

4.   virág:

Én ugyan csak kint virítok,
Országutak mentén,
De azért az anyukáknak
Bizony senki nem kívánhat
Szebbet, jobbat, mint én!

5.   virág:

Búzavirág, margaréta,
Nézzetek csak mind ide:
Valaki még itt szunyókál!

6.   virág:

Persze, hát az estike!

7.   virág:

Ej, micsoda későn kelő!
Most sem vagy még ébren?
Azt várnád meg, míg a Hold
Jár odafenn az égen?

8.   virág:

Fogjunk össze mindannyian
Így jutunk csak sokra,
Mi leszünk az édesanyák
Ünnepi csokra.

Együtt:

Köszöntsük fel valamennyit,
Hajoljunk meg mélyen,
Így kiáltsunk: Ünnep van ma!
Minden drága édesanya
Éljen, éljen, éljen!


1 megjegyzés:

Szeretettel köszöntök
Minden kedves böngészőt!





"Legjobb lenne hallgatni,
nem mozdulni,megállni,
nem érezni és nem látni?,
de akkor elfelejtenék embernek lenni!"
jazsoli5